Pentru procurarea bileletor de calatorie cu escala in tarile UE, va rugam sa va adresati in oficiile companiei "EUROLINES MOLDOVA"
Responsabilitatile firmei-transportatorului
urolines Moldova SRL nu duce raspundere:
- in cazul intreruperii calatorii- in cuatumul sumei calatoriei pentru segmetul ramas neefectuat;
- in cazul pierderii bagajului, suma caruia nu depaseste 50 euro in lei moldovenesti pentru fiecare pasager.
rice reclamatie se face la agentiile IM "Eurolines Moldova" SRL la adresa: Moldova, or. Chisinau, str. Teatrala 4/1 doar in forma scrisa.La cerere se anexeaza biletul calatorului si oricare alt document ce este necesar.Reclamatiile se primesc doar in 2 saptamani de la efectuarea calatoriei.
n caz, ca ruta va fi efectuata de alt transportator,si IM "Eurolines Moldova" SRL revinde biletele in baza de contract, atunci IM "Eurolines Moldova" SRL accepta cerere clientului si anunta compania transportatoare de aceasta cerere timp de 7 zile lucratoare de la primirea ei.
ransportatorul nu duce raspundere de pierderile calatorilor in caz de intarziere din cauza retinerii la frontiera a autocarului, din cauza conditiilor meteorologice, si alte cauza ce nu tin de transportator.